Cari Artikel Yg Anda Inginkan

Loading

Aku yang Kehilanganmu

Dalam riuh yang tak terbatas..
Dalam gaduh yang tanpa pembatas..
dalam sepi menghimpit perlahan..
Dan dalam sebuah rasa yang tak pernah tertahan..
Aku yang dahulu sendiri..
Aku yang dahulu menanti..
Aku yang dahulu mengerti..
dan aku yang dulu yang mencintai..
Musnah dalam bayangan yang tak pernah kusentuh..
Bersama angin engkau terbang.. hilang..
Bersama air engkau hanyut.. terendam..
Bersama api engkau terbakar, hilang abu tertiup angin..
dan bersama asap engkau menguap..
rasa cinta ini sirna tak berbekas..
Aku..
yang kehilanganmu..
Aku.. yang bahagia..
Aku.. yang tau..
Dan aku.. yang membuatmu tiada sendiri…
tanpa memaksa..
Tanpa berusaha..
terimakasih untuk kehadiranmu..
sesaat dan menjerat..
Hingga kini lepas tak terikat..

Jangan Pergi Dulu Artikel Di Bawah Belum Anda Baca

Comments :

0 komentar to “Aku yang Kehilanganmu”

Posting Komentar

Followers

Arsip Blog

Artikel Pilihan

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRr78A_7kPfusHxIVhgZfBC3rrqZf2xWj1nZPok4hCRMgCPHiacdg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRr78A_7kPfusHxIVhgZfBC3rrqZf2xWj1nZPok4hCRMgCPHiacdg

About Me

Foto Saya
Topik Hartanto
Indonesia
Lihat profil lengkapku